Några nyårslöften?



Ännu ett år att lägga bakom sig..så vad har då hänt detta år. Hmmm..ja jag har fyllt tant, blivit singel, lärt känna några nya underbara människor, klippt gräset alldeles för lite, målat mycket, sparat för lite pengar, möblerat om, druckit åt helsike för många latte, ätit för mycket uteluncher, köpt och sålt en bil, umgåtts med nära och kära, och massa andra roliga saker.

Men nu ser jag fram emot 2010...ett år som kommer att bli mitt år, ja och många andras också förstås. Men ett år som jag ska se till att fylla med massor av positiva saker och ännu fler underbara människor ska komma in i mitt liv hoppas jag.

Till Göran som ska stå på scenen idag som jag vet har många timmar av svett och tårar på grund av tuffa repetioner, sett för mycket på romantiska dravelfilmer och mycket annat slitit bakom sig, bryt ett ben så hörs vi nästa år! Och efter premiären hoppas jag ni får hälla i er champangne....det är du värd!




Så till er alla från mig
- Ha ett underbart gott nytt år och ta tillfället att pussas mycket vid 00-slaget.... och lägg inga nyårslöften i år heller, det ska inte jag...

Puss på er!

"I never promised you a happy ending
You never said you wouldn't make me cry
but summer love will keep us warm long after...

We'll leave behind the summertime
our hearts, our minds
they will remind
we won't forget
the day we met
the day we cried
2009 Goodbye"



Kommentera inlägget här: