En dag som alla andra, eller?

Min dotter gråter....grillkrydda på mannagrynsgröten. Ja, det började fel i morse....men inte värre än att man kan börja om.
Men när vi till slut kommer ut till bilen så har frosten lagt sig på min framruta...mmm och ingen skrapa, det är där jag känner att mitt tålamod börjar att ta slut. Men visst jag kom till jobbet även denna dag och kände efter en kopp kaffe att det kunde ha varit värre.



Värre var det för Lillemor Torsslow som denna morgon fick lov att vakna utan sin Ulf . Ulf Larsson hann uppleva 53 år i både glada och mindre glada dagar. En person som vi alla på något sätt har stött på, från Söndagsöppet till revy. Vi skrattade åt honom när han bjöd på sig själv och vi ifrågasatte honom när han snabbt gick ner i vikt och undrade vad som var fel, men Ulf fortsatte att le. Lillemor och Ulf skulle gifta sig till jul....så istället för att planera bröllop blir det nu begravning, det känns så orättvisst.

Ulf, underhållningen i Nangijala har fått tillökning på scenen, men vi kommer att sakna dig här!



Den här dagen började lite knackigt...men till slut blev det en hel ok dag som alla andra. Vi födds, vi dör och rånare åker fast..låter kallt men det här är, just det, livet.

Foto: Aftonbladets bild
Kommentera inlägget här: