EGO

  

Så idag hade jag bestämt mig för att ta tag i det jag legat och segat med för länge....fotografier som ska retucheras och levereras inom snart framtid. Men vad gör jag...pratar med vänninor för att planera en singelkväll i Uppsala på fredag (valborg) sitter och surfar för fullt samtidigt som jag sitter och tar kort på mig själv med webbkameran...ja jag vet ego......uttråkad....och rastlös.

Jag behöver kärlek, uppmärksamhet och någon som fixar kaffe åt mig....någon frivillig?

Idag har jag jobbat mina nio timmar, satt mig i bilen, lyssnat på underbar musik, åkt hem, fixat middag, satt mig vid datorn och blivit ett med den...ja jag är social media (någon sa det och jag måste tyvärr hålla med) och skulle inte klara mig utan det. Det fyller en funktion i mitt liv som jag dock hoppas fylls av något annat nu när våren är här.

Uteplatsen lockar och jag ser mig själv snart sitta med en GT i vänster hand och ....ja vad fan har man i höger ;) och solglasögonen på med trevlig sällskap.

Nåja nästa helg lockar till att bli en partyhelg och när man saknar något mest ska man bara gå rakt fram så måste man ju stöta ihop med något....dvs inte leta så mycket. Kanske finns det närmare än vad man tror???
Pratar jag kärlek nu igen...jag måste verkligen törsta efter den varan. Nåja nu ska jag jobba...

Kram
Mimmi:

Jag tror att du måste sluta placera in livet i olika fack som "Singel" "Lycklig" "Partyhelg"

"Uttråkad". Det är liksom livet och det blir bara vad du tänker. Om du inte placerar det i positiva och negativa fack utan tänker att det du har är bra så kommer även det du gör och säger att bli bra.

Kram på dig!

Kommentera inlägget här: