Party på Valborg

Så är det då äntligen dags att planera en kväll i drinkarnas tecken med partypinglorna igen. Det har varit många diskussioner om var, när och varför...nej strycker det sista....*ler*. Uppsala eller Stockholm, en trevlig kväll med god middag och drinkar??? Oavsett så kommer det att bli trevligt.

Vad ska man egentligen göra på Valborg (ja förutom att dricka drinkar), se på en brasa? men om man inte har barnen och ingen partner så att det inleds med parmiddag så måste det väl ändå finnas alternativ?

En än gång frågar jag mig hur vi klarade oss innan sociala media fanns...planeringen sker nu på FB.





Idag har jag satt upp en provisorisk studio med lite hjälp. Äntligen ska jag få flippa ur med fria tyglar. Det som står på tur är att fotograferas är barn, det ska bli så kul! Sen hoppas jag det blir en och annan brandman *ler stort* Det var ett tag sedan jag hade en fast studio att hålla till i så jag ska njuta så länge det pågår.







Så förslag till Valborg...där drinkarna flödar och där alla underbara människor samlas?

Kram

Kommentera inlägget här: