Födelsedagsparty i Sigtuna

Jaha så kan då även jag räkna mig till 40+:arna. En ärbar ålder och nog är känslan att livet bara blir bättre och bättre eller är det en fras för att döva känslan av att man blir äldre och ångesten och jakten på det perfekta livet inte är över ännu och man vill hinna med så mycket innan man kan lugna ner sig. Nej, det är ett konstaterande att man är 40 år, kvinna i en av sina bästa åldrar (tror det kommer fler), mitt i karriären, lycklig mamma och ständigt sökande efter Mr Perfekt...och vem vet kanske är det just när jag är 40+ jag är mogen att träffa en man i mitt liv igen och lugna ner mig lite och tänka mer på mig själv. Och visst kan man säga 40+ ända tills man fyller 50?

Nåja det blev lite tungt där...suddar inte men lättar upp nu....*ler*.
Min födelsedag började med att min kära prinsessa och jag drog oss extra länge i sängen innan vi klev upp. På jobbet blev det kramar och blommor...så härliga kollegor...och sen efter jobbet begav vi oss hem till mig ett par vänner och började med en GT för att sedan gå över på skumpan till  inhandlad mat. Ett blomsterbud hade även levererat blommor från min kära far och Laila...puss, love you!!

 





Så en After Work på 32 rum och kök där det bjöds på GT var en underbar fortsättning av kvällen, vi satt och pratade som bara vi tjejer kan innan vi sedan fortsatte vår "pubrunda till Våfflan där det var trubadurspelning och sedan rundade vi av på Blå. Så trevligt...men varför sluta när det är just det, trevligt. Sagt och gjort vi gick hem till mig där drinkarna hälldes upp, profiler på nätet skapades och många glada skratt hördes i natten. Vi avrunde inte förrän på småtimmarna när en av mina kära vänner lånade ett rum för att få några timmars sömn...

Tack kära vänninor för en otroligt trevlig och givande kväll och en minnesvärd födelsedag.
Nu är jag 41 och vägen till och allt som ska hända innan jag fyller 42 står skrivet i stjärnorna... jag är spänd av förväntan.

Puss på er alla!!!

EuroFlorist:

Härligt att bli överraskad med blomsterbud!

Nästa gång du själv vill färglägga någons vardag med blommor kan du använda kod "JOY" för lite rabatt.



Vi önskar dig en härlig, blomstrande vecka!



/EuroFlorist.

Mimmi:

Japp. 40+ heter det tills man når 50. Jag har ju hunnit köra det några år nu, så jag vet att det funkar!

Kram på dig

Kommentera inlägget här: