I´m a mac

Äntligen kan jag kalla mig för mac-användare....mmm i llike. Det är en underbar vacker, vit och slimad mac som ligger som gjutet i min famn och jag kan knapp lägga ifrån mig den för att serva två underbara varelser här. Ja precis mina tjejer är på plats och dom har fullt upp med att heja fram Pernilla Wahlgren i Melodifestivalen...hmm ja där delar vi inte musiköra. Jag kan känna att den tjejen ska kliva tillbaka för de yngre förmågorna, men Peter Jöback gjorde som vanligt succe med sin röst.

Linn och Vilma har denna eftermiddag/kväll knappt hörts förutom lite fnitter då och då. En promenad till morfar/farmor tog dom för att överraska och det måste kännas skönt att vara så stor nu att man faktiskt både kan ta beslutet och få genomföra det själv, ett stort steg för dom.

Så nu är Melodifestivalen över för denna lördag och kvällen bjuder på mer knapptryckningar och smekningar på min underbart vackra mac som Erik lärt mig genvägar och andra finesser på idag. Tack Erik!

Ett fotouppdrag fick jag idag också ett bröllop som skall ske i vår kommun i September i en av våra ruiner...vackert! Så kul att få börja ladda upp almanackan med sådana uppdrag. Men fortfarande är det panik med lokal för studio, vet du någon billig lokal i vår kommun, tveka inte....


Kram på er!
Kommentera inlägget här: