En skön semesterdag utan start och utan mål


Frukost/Lunch idag

Så har då ytterligare en semesterdag snart passerat. Ganska skönt att ändå gå runt och inte göra något planerat och fortfarande få betalt och inte ens behöva oroa sig för att man inte uppnår chefens krav och mål...för det är väl just det man gör nu, dvs uppfyller chefens önskemål, vilar upp sig för att orka med höstens krav, mål och det där lilla extra.

Det känns som dagen aldrig riktigt kom igång och jag bara flöt fram utan att göra det där som jag borde...men det är väl det som är semester, hur många dagar ska det ta innan man fattar det??


Mina rosor på köksbordet (köpt själv)
Idag blev det frukost, fika, plockade lite, solade, läste (Kalle Anka), pappa kom och fikade och sen var kvällen slut. Vänta, sa jag att jag fick rosor av min kära pappa...han är för go. Han vet att jag köper rosor till mig själv jämt och inte har någon man i mitt liv som ger mig några så då köpte han till mig...han är min favorit!! Tack pappa, jag älskar dig!!!


Rosorna som min kära pappa köpte till mig idag.

Så nu är det dags att stänga ner, slå på tv:n och bara softa....så ljuvligt ingen start och inget mål...

Kram på er!!!



Kommentera inlägget här: