Semester, regn och sovmorgon

Ibland är det skönt när det regnar, det betyder ju att man kan sova ut på morgonen utan dåligt samvete. Den här vecka när jag barnledig och ska försöka få ordning på hemmet...nej inte vinden..jag förstår vad du tänkte - Det gjorde hon ju förra veckan. Nu ska jag försöka få ordning inne i lägenheten...men jag måste erkänna att jag inte gjort många knop de två sista dagarna........men men det är några dagar kvar på veckan.





Den här veckan går i drinkarnas, vänninnorna och kärlekens tecken..ja om jag får bestämma. Den här veckan ska bli speciell på något sätt, kan man önska det? Då gör jag det nu!! *ler*

I lördags var jag och en vännina ut och drack drinkar och bestämde oss för att fixa, med fler vänners hjälp, en singelfest i Sigtuna under hösten. Det är på tiden att vi sluter upp och går till kamp... Några saker vi behöver är:

1. En bra lokal i kommunen
2. En festfixare, dvs någon som fixar maten till ett bra pris
3. Musik (Levande eller diskjockey)
4. Ett gäng glada singlar

Så har du några tips på ovanstående.....??

Nu blir det städning och musik....
Kommentera inlägget här: