Idag ska vi säga ja

Ja..tar du denna vackra, underbara, söta kronprisessa....om Daniel änns tänkt på ett annat svar de senaste åren så vore han dum och idag är det dagen D då han utryckligen ska delge hela världen och säga det högt och tydligt. Så vi har en sessa kvar och det måste ju ändå vara alla männs dröm att få bli prins, den leken har vi ju övat på sedan vi var små.



Nåja här hemma så började denna lördag ungefär samma tid som Victorias och hon kom till slottet  08.48 i morse...och vid den tiden satte sig min prinsessa och jag och åt frukost...trötta men glada. Idag är det fotboll för Linn och lite jobb för mig men solen skiner och det är snart semester så det är bara att säga ja, äntligen lördag.


Linn hinner inte mer än äta frukost så börjar telefonen gå varm...och vips så står hon påklädd och meddelar snabbt att hon ska iväg till en kompis...men JA kommer hem i tid till fotbollen.



Utsikten från vårt köksfönster nu på morgonen när jag sitter och skriver på min blogg, lätt vind, blå himmel och en underbar sol....

Och för er som vill följa en annan blogg dagen till ära ska naturligtvis följa hovbloggen
http://blogg.aftonbladet.se/hovbloggen

Kram på er!
Mimmi:

Kram!

Kommentera inlägget här: