Vilma 10 år

En liten tjej som jag precis kollade till att hon och Linn var där dom skulle och ingen annanstans ... stänger nu dörren och den koll man vill ha får man när man lockar med mat eller något gott och då möts man av en målad snygg ung tjej som snart har vuxit om en i längd, vart tog dom här tio åren vägen?

Jag har haft äran att finnas i Vilmas liv och närhet i hela hennes liv. En liten tös som har sprungit mellan våra hus och ätit glass, skrattat, badat och kommit med det där leendet och ögonen som ingen kan motstå. Även när hon tar fram sin griniga min är hon den sötaste lilla tjej, man kan inte annat än le.

Att få följa och se denna lilla tjej växa upp har varit en ära, både för mig och för min dotter som är hennes "bästis" och "kusin". Varje gång dom umgås vilket är så ofta det bara går får man höra deras underbara skratt och fnitter och det går inte att slut le. Att få ha Vilma hemma är som att ha sin dotter på plats, hon är en del av vår familj och kommer alltid att vara det, precis som Linn är som en dotter i Vilmas familj. Att dessa två töser har fått växa upp och uppleva alla möjliga äventyr tillsammans är en ära att få följa, så länge man nu får det.

Jag och Linn vill bara säga GRATTIS Vilma och ha en underbar dag, det är din, bara din dag idag.
PUSS, vi älskar dig!



     




Mimmi:

Jag blir faktiskt rörd. Det är verkligen så. En helt fantastisk vänskap har dom! Linn berikar Vilmas och hela familjens liv! Visst är det som att ha två döttrar. Tack!

Kommentera inlägget här: