2011 var fick jag det ifran?

Jaha sa var man da pa vag, Linns och min efterlangtade resa tillbaka till Hanoi och vart andra land. Vi har startat fran arlanda kl 10 i fredagsmorse till kopenhamn for att darifran aka till bankok. Val framme i Thailand sa har vi 12 timmar att gora nagot vettigt...hmm naja, det ar en stor flygplats att gora av pengar pa.



Nar vi kom fram och satte oss till ro efter att inte ha sovit nagot, kl 05.30 lokal tid inser jag nar jag borjar titta pa mina papper (hade inget battre for mig) att var hotellbokning var for 2011...jamen sadar ja....ett leende spred sig over mina lappar, ja vad f-n skulle jag gora, det var bara att satta sig vid narmaste dator och boka hotell...hahahah pappa det ar lugnt vi har bokat samma hotell dock bara i tva natter och ja, jag har avbokat den andra bokningen nasta ar och far tillbaka dom pengarna...men sa onodigt...

Naja nu ska Linn och jag spela lite kort sen ska vi nog ata lite innan jag trillar ihop av trotthet. Vi ar framme i Vietnam vid 19.30 ikvall och da ska jag sova.

PS. Vi ligger 5 timmar fore er pga var sommartid.

Puss pa er fran ett varmt Thailand (26 grader klockan 07.00)
Mimmi o Vilma:

Härligt att höra att ni är framme. Vi tänker på er. Kramar!

Kommentera inlägget här: