Tisdag igen...

Jaha då var den här veckan snart slut;) Tisdag är min mest kreativa dag i veckan, annonser ska fram och idéer ska kläckas. Vissa tisdagar är bra, andra mindre bra. Idag var en bra tisdag.

Veckorna går snabbt, men måndag är alltid måndag och tisdag alltid tisdag osv men när det gäller middagen så har vi tyvärr inte bara sju rätter utan där ska man vara kreativ varje dag. Så denna dag blev det blodpudding, kreativt, nej kanske inte men förbannat billigt och snabblagat. Mat på 20 minuter från kylen till tallriken, det är mitt koncept, och försås få ingredienser. Ja du har gissat rätt, matlagning är inte min starka sida och jag tycker inte det är kul. Min mamma var grillkock och underbar med mat så även min Laila, men jag har inte ärft eller tagit efter dessa kunskaper, viljan finns liksom inte där. Men jag älskar god mat!





Efter middagen blev det en halvmilspromenad men min kära, jag fick ett energipåslag som jag behövde efter den här dagen, underbart!! Tack älskling för att du finns där och låter mig tanka.



Så nu väntar onsdag och snart måndag igen, men frågan kommer krypande...vad blir det för middag imorgon?

Kram på er alla!
Kommentera inlägget här: