Förberedelser för det nya året eller avslutet...

Nyår, ett år har gått sedan sist, förstås. Nu är det dag att summera 2011, vad hände, bra vs dåligt. Mitt år har varit ett kärlekens år, ett år fyllt av ljuva minnen, en härlig sommar, ett år då jag fick en ny familj, nya vänner och ett år fyllt av skratt och väldigt lite tårar, dvs ett härligt år. Jag kan bara önska att 2012 följer samma spår.

Här är vår nyårsafton från början, dvs förberedelserna idag. De som ska förgylla och börja mitt nya året är min kära Jonas och hans son Albin.


Kaffe och avec efter lunchen var en bra start.

 
Förrätt och efterrätt förbereds


Japp här jobbas det på för fullt.

 
Det börjar likna något, nu har även köttet kommit fram.


Albin spelar tv-spel och Jonas...ja vad gör du där?


Själv sitter jag och bara njuter av tillvaron och det är inte lätt att få på bild...;)


Kommentera inlägget här: