Ikea

Tycker om Ikea, besökt Ikea, handlat på Ikea...längtar redan tillbaka. Idag blev det över 300 kronor på notan...herregud, det borde vara förbjudet. Att åka till detta underbara ställe och inte slösa bort mer. Nåja jag lovar (speciellt dig Carina:) att jag ska göra av med ännu mer nästa gång, kanske dessutom ska planera varför jag åker dit så det blir någon jäkla struktur.





Nåväl efter en otroligt lyckad och trevlig dag på Ikea så fortsatte den i samma trevlig ton. Dvs jag fick montera ihop en byrå. Att jag dessutom blev bjuden på middag hos familjen "Jag tycker väldigt mycket om" och fick en supergod ny maträtt. Tackar så mycket, det är alltid lika trevligt att träffa er.



Carina:

Det var inte mycket att hurra för...Vill du ha tips om hur du på ett lätt sätt spenderar mycket pengar hör av dig!! Kram

Kommentera inlägget här: