Plåtningsuppdrag

Idag ska jag jobba...det var väl på tiden, eller du gör väl inget annat ska ni säga då! Men idag ska jag för första gången iår sätta på mig fotografkostymen, dvs jag ska jobba med mitt eget företag. Några uppdrag har droppat in och även några bröloppsevent har kommit in i jobbportföljen så nu börjar 2011 på riktigt när det gäller jobbfronten. Förra året var ett kul och otroligt fotografiskt år så nu har jag fått vila ett tag och samlat på mig kreativitet och inspiration och ett nytt objektiv.

Förra året var det valaffischer, porträtt, skivomslag, bilar och annat som förgyllde mitt år. En av mina bilder drogs upp till en affisch till gigantisk storlek det var lite magiskt att se måste jag erkänna, är det något som kommer att slå det i år? Ett skivomslag, en underbar känsla, hur toppar jag det?

         
 

Nytt år, nya fotoutmaningar..
Kram på er och ha en trevlig helg!

Mimmi:

Så länge sedan jag läste och kommenterade. Jag har uppdaterat min blogg idag på fyra rader. Förklaringen finns där. Jag kommer att fortsätta följa din blogg!

Kram.

Kommentera inlägget här: