Skolavslutning

Den sommartid nu kommer och Sommatider hej hej, ljuder från scenen och jag vet inte vad som får mina ögon att tåras. Är det att min dotter är så söt och jag är stolt, är det minnet av mina egna avslutningar eller är det bara helhetsstämningen som får mig att känna mig rörd inombords och att min dotter nu har en hel underbar sommar framför sig med ledig och slapp tid. Oavsett så njuter jag av att se henne så glad och uppspelt tillsammans med sina klasskamrater. Nu är årskurs 4 avslutad.

I klassrummet möts vi av en kavalkad av bakverk, herregud vad alla har varit aktiva och bakat. Helt otroligt. Linns pappa är inget för bakverks så jag tar hans bit också och njuter, herregud på skolavslutning är det livskvalitet som räknas inte kalorier.


S:t Persskolans avslutningsområde, så fint ordnat.


Tre fikasugna tjejer, Anna, Sara och Linn.


Man behöver ta en av varje...och varför är det så kul när det är lite färg på godsakerna.


Det var inte lätt och välja...


Det otroliga bordet med bakverk som var helt underbart goda, vilka barn vi har som kan baka så.


Linn och pappa Niklas
 
Linn och en allvarlig stund innan allt kul börjar, yippie sommarlov....

Nu startar Linn sommarlovet hos sin pappa och ska fylla några veckor med Portugal, golf, Gotland och mycket mer skoj.

Kram
Kommentera inlägget här: