Januari 2012

Sedan eller kanske till och med innan Linn och jag åkte till Maldiverna så har jag känt mig så fruktansvärt trött, januaritröttan tror jag åkomman kallas. Jag orkar ingenting på kvällarna, jag slarvar med att träna och känner mest för att gå och sova vid 21, så vad hindrar mig egentligen?


Ramona, Annie och Miriam, tre tunga namn i motorsporten.

Nej svaret på det är naturligtvis ingenting, men jag tycker väl att livet är för kul att leva för att vilja sova bort kvällarna. Sista dagarna har det hänt massor som vanligt. På jobbet hade vi presskonferens för Ramona och Miriam, de två första tjejerna i världen som ska köra Rally-VM, trevliga och ödmjuka tjejer, även Annie Seel dök upp som en Joker och hälsade på, en mer idrottslig, tuffare, coolare och snällare motorsportstjej får man nog leta efter.


Seth, trollkarlen som tar oss till andra höjder..:)

Avslutade den dagen med att gå på vår VDs 50-årsuppvaktning. En mycket trevlig tillställning med folk från branschen och för att inte tala om trollkarlen. Herregud, han har i mig vunnit en fan som inte kommer att vika från hans sida (japp vi är FB-vänner också). Han har varit VM-mästare, jobbat i Las Vegas och är den trognas anlitade trollkarlen i kungahuset, det ni....så otroligt duktig, förstås!! Jag är imponerad.


Annie och Seth

Så nu har jag uppdaterat er som är lite intresserade av vad som händer i mitt liv då jag slarvar med detta bloggandet, men skam den som ger sig....jag ska bättra mig;)

Kram på er!

Kommentera inlägget här: