Sommar?

Vaknade tidigt av att regnet piskade mot insidan av fönstret som stod på vid gavel. Junis sista dag och termometern står på 15 grader. Frukost och en snabb promenad genom Sigtuna och sedan sprack det upp. Tänk vad som får oss att känna oss lyckligare, friare och gladare. Så varför visar den sig inte mer denna sommar? Antar att vi skulle bli mycket roligare människor att vistas med.
 
En cykeltur , segway, longboard och en grillmiddag senare så satt vi här framför tvn och insåg att denna dag trots allt inte blev så jäkla fel:)
 
Promenad, cykling, löpning och longboard. Njut av sporten tillsammans, oavsett gren.
Olja möbler och köpa glass, allt hanns med.
Vilken natur vi har i vår närhet, det är inte bara vattnet som är magiskt även våra skogar.
Segway kördes och vi ser fram emot Solsidan.
Underbara Sigtuna;)
Mimmi:

Du skrev i nåt inlägg att du undrar vem som läser din blogg. Jag gör det om än sporadiskt. Jag saknar att kunna skriva själv. Men jag tycker mitt arbete hindrar mig från att vara officiell. Och det var inte kul att skriva under kodad sida. Så jag läser din!!! Kram

Kommentera inlägget här: