AW, födelsedagsfirande och löpning

 
Säger vi det inte jämt...fan vad helgen går fort.Så även denna. Jonas renoverade i sin lägenhet nu innan försäljningen (la golv i ett av sovrummena) och jag började helgen med en AW på vårt favorithotell, Clarion hotel på Arlanda. Sen kom lördagen då jag packade de två första lådorna. Lite tidigt kan man tycka men det var nog mer en markering för min egen känsla att man liksom startat och inte ska få panik i slutet, fast man vet att det ändå blir så. Men två jobbiga skåp som där innehållet aldrig används är nedpackade. Middag hos Jonas och sen var lördagen över.
 
På söndagen var det dags att fira två födelsedagsbarn. Först ut stod Anton som fyllt 17 år och sen vidare för att fira Christer 48.Och otroligt söta voffsingar fanns på plats.
  
Efter allt fikabröd så var det dags att gå till gymmet.Innan det otroligt jobbiga (använd dig själv som vikt-passet) efter att jag sprungit en halvmil på bandet.....fy fasiken så trött jag var.
Sen hem till soffan, Solsidan, Heleniushörnan och Beck. Vilken helg!
 
 
Höst i Sigtuna
 
Kram
 
Kommentera inlägget här: