Halloween, scary!

Herregud, det var knappt så hon vågade gå in på toaletten och tvätta av sig sminket själv. Du behöver inte titta dig i spegeln upplyste jag Linn då jag själv inte ville titta på henne. Linn har provsminkat sig inför halloween.
 
Har du sett The Grudge så vet du var jag pratar om. En skräckfilm som sätter sig i huvudet och man gör vad som helst för att få bort. Jag slutar där och berättar inget mer om filmen  men huvudrollen är en asiatisk flicka så man kan väl säga att för Linn att klä ut sig till denna person är lättare än för många andra, och det var läskigt likt. Så ni som ska vara i skolan på fredag...tänk på att det bara är Linn där bakom det vita ansiktet och svarmålade ögona, den snälla, goa lilla Linn.Tänk att smink kan förvandla något så sött till något så gräsligt;)
 
Och tänk att imorgon ska detta lilla "monster" gå på modellcasting...tror hon får gå osminkad;)
 
Här är originalet.
  
 
...och här är Linn.
 
 
Agnes:

Usch vad obehagligt, får massor med läskiga minnen, Linn får hålla sig i Sigtuna på halloween :( glöm förresten inte the grudge ljudet som hon gör hela tiden !! Det gör det bara ännu värre jag lovar ;) puss!!

Svar: Ja fy, ännu bättre är att det är Gotland som får besök av denna lilla varelse på halloween. Kram
Jeanette

Kommentera inlägget här: