Naglar, middag och konst

Snart är det 2014 och det är dags att fixa till det där man inte hann med förra året, dvs löften som inte blev uppfyllda, köp som inte blev gjorda, vänner man inte besökte osv. Träna lite mer, äta lite bättre och blogga lite mer.
 
Linn köpte fyra nya nagellack till sin "nagelmaskin" i Täby, nu har hon 8 färger att välja imellan. 
 
Jag och Jonas fixade en ny lampa till Jonas tecknande. Herregud killen måste ju ha bra belysning.....för vilken konst det blir. Jag bestämde mig idag efter noga övervägande att inte hänga upp hans teckningar i vårt sovrum eftersom jag kände mig lite ego. Varför ska bara vi få se de vackra teckningarna? Nej tvärtom, det är det första man ska få se när man hälsar på här hemma, klart de ska hänga i hallen, tre klara, tre saknas...
 
Middagen idag fixade som vanligt min kära Jonas och det var underbart gott!

Så ett par dagar kvar av det här året, men vilka dagar;)
 
Kommentera inlägget här: