Linn 16

Idag fyller du 16 år. Gymnasiet har börjat. Framtiden ligger framför dig och du kan bli precis vem du vill och vad du vill. Gå mot dina drömmar, jag vill flyga med dig, (iallafall när du fått tillräckligt många flygtimmar☺️) Ge aldrig upp, du är den bästa, och testa dina vingar, för det är ok att misslyckas ibland, och jag lovar, jag kommer att stå där och ta emot dig. Jag är så stolt över dig!!

Du är så klok och så inspirerande. Gå din egen väg, lyssna på ditt hjärta. Du är bäst min vackra, underbara dotter. Jag finns här för dig, alltid. Älskar dig!!!
Grattis på 16-årsdagen! Mamma❤️

Anonym:

Grattis fina Linn och lycka till på nya vägar mot drömmar och mål!! 💕 kramar från "tant Petra i Bro"

Anonym:

Grattis fina Linn och lycka till på nya vägar mot drömmar och mål!! 💕 kramar från "tant Petra i Bro"

Kommentera inlägget här: