SEPTUM piercing

Idag var det dags, ännu en piercing. Långt ifrån alla håller med mig när jag säger att den här piercingen är cool, snygg och kaxig. En del skulle nog kalla den hemsk, nedvärderande och tjurig;) men smaken är som våra näsor, olika. Men nu har Loreen, Rihanna och Linn en sak gemensam, de har alla en septum piercing:)


Men jag våndades innan, var jättenervös och var den som behövde lugnande efter det var över. Linn var som vanligt cool och lugn. Även om hon fick sticka om även det andra hålet som uppenbarligen var värst att göra. 

Nu är det gjort och jag är så stolt över min vackra dotter. Och att jag klarade av att vara med även denna gång. 

Länk till förra gången Linn var och piercade sig hittar ni här http://jeanettesundin.blogg.se/2016/april/piercing-i-nasa.html


Kommentera inlägget här: