Girls just wanna have fun

Japp efter att ha jobbat åkte jag och en vännina till Knivsta där det finns en lada ...med massor av prylar...prylar man inte behöver men inte kan låta bli att köpa.

Jag undrar varför kvinnor (iallafall dom jag känner) blir så förbaskat lyckliga av att shoppa? Det är inte behovet av att göra av med pengar men att få köpa det man vill ha och det andra också fyller kroppen med ett lyckorus man inte vill vara utan. Vi shoppar när vi är ledsna, glada, arga, rastlösa, nyförälskaden och nyskilda, dvs jämt...vi har ett behov och sådana måste bevakas och se till att fyllas....så jag shoppade.

Efter att vi shoppat så förflyttade vi och shoppade lite mer och tog en fika på ett café, sånt som vi kvinnor är bra på handla, fika och prata masssssssssssssor.

När jag kom hem fixade jag lite mat och medans maten stod på spisen tog jag en Martini med is...tänk att alkohol verkligen kan få fram fredagskänslan. Jag njuter av att ha en hel helg framför mig med enbart två fotouppdrag och lite träning inplanerat.

Trevlig helg alla kära vänner!
Puss och kram
Kommentera inlägget här: