Höstlov, inte...

Skolan var tråkig, läskig, jobbig, kul, party, vansinnig och fruktansvärt kul och det absolut roligaste var loven. Just nu har de höstlov och det betyder sovmorgon, sena kvällar och allt det där roliga. Men för oss som måste kliva upp betyder det som vanligt tidiga mornar, sena kvällar men även det otroligt kul:)

Idag var min underbara mötesdag och sedan åkte jag hem till Jonas för att äta middag och där stod söta Agnes i köket och fixade köttfärsbiffar...så otroligt gott. Tack underbara du!


Agnes lagar mat


Så härligt goda pannbiffar

Jonas som ska ändra färg i sin hall varje dag, målade om från brunt till svart idag medans jag drog sista varvet på dörrarna. Ska bli kul att se vad det blir för färg imorgon;)








Puss älskling                                                   Foto: Agnes Kihlman

Så nu tar vi och säger godnatt till måndagen och ser fram emot tisdagen och en ny arbetsdag. Imorgon kommer även mina andra favoriter, städerskorna...lyx som jag just nu inte kan leva utan och inte behöver leva utan;)

Kommentera inlägget här: