Inte sova.....:(

Vi har just nu en kvällcermoni Linn och jag, hon läser för mig ur en bok, ett kapitel per kväll.  Jag har aldrig varit bra på att läsa för Linn, jag var nog bättre för Johanna och Johan. Jag tycker liksom att högläsning är jobbigt. Tack o lov tycker Linn det är kul. Men vi har ett problem. Jag somnar. Linn tycker det är mindre kul att behöva väcka mig och läsa om, ibland inte bara en gång, utan två. Men det är ju så otroligt skönt att hamna i dvalan och höra någon len röst långt därborta..är inte inte det egentligen meningen med godnattsaga?


Linn läser och Jeanette sover

Detta är förstås en arrangerad bild;) och jag höll mig vaken hela kvällen idag (nej skulle Linn säga), jag kommer ihåg allt Linn läste....eller? Nåväl fram för mer godnattsagor, oavsett vem som läser de och vem som får somna för det är så mysigt.

Puss på er!
Kommentera inlägget här: