Svart som natten

Färg, jag behöver färg i mitt liv...eller är det så att man kan gå igenom det med svart, vitt och brunt. Hela vårt hem förutom Linns rum som fått lite röda inslag är genomgående i dessa ickefärger, eller vad man ska kalla det. En färgglad matta i köket kanske skulle göra susen eller en lampa i halen i en chockerande färg.
 
Dock så har min kära särbo samma ådra, eller åkomma, du väljer. Han säger att så inte är fallet så idag gjorde jag en liten fotosession (ursäkta fotokvaliten).
 
Vi börjar med några bilder från mitt hem.
Ikväll när jag tog bilen och åkte till Jonas så lös månen så otroligt vacker. Och som fotograf är det svårt att se en bild och inte föreviga den, så fram med mobilen. Icke något att förespråka att fotografera medan man kör. Nu blev det ingen bra bild på månen men dock en kvällsbild. Svart som natten var ju rubriken;)
 
Tillbaka till vår nattsvarta inredning. Jag gick ett varv runt i Jonas och Albins lägenhet. Ja det är inte färggladare här (förutom på Albins rum som även de har inslag av rött och fototapet London. Men visst är det även här svart och en jävla massa klockor som ännu ej är omställda;)
Nej vi behöver hjälp!! Förresten någon som säljer en kohudsmatta? Jag behöver en svart/vit.
 
Kram
Mimmi:

:-) Känner igen det färglösa livet:-) Tips: kohudsmatta finns på IKEA. Vill du vara wild and crazy- live on the edge- typen kan du välja en brun!!! Jag tog svart-vit...
Kram!

Svar: Haha ja att välja en brun verkar vara riktigt wild and crazy så det blir nog en svartvit,,,)
Jeanette

Kommentera inlägget här: