Ögonfransar i Gävle

Det finns spa och så finns det SPA. 

Känslan när du kliver in är, lugn, ro, snyggt, och en helt underbar trivsel. Tofflorna står placerade  i trappen, serverade att bara kliva i. När man sedan tar ett par steg upp möts du av en vänlig röst som hälsar dig välkommen, det är SPA ägarinnan Maria Therese som hälsar mig välkommen. En supersöt tjej som direkt ger mig känslan av proffessionalitet vilket gör att jag känner mig trygg. Det är andra gången i mitt liv jag ska göra fransar, och jag känner mig lite nervös. 

I behandlingsrummen bäddar hon ner mig bekvämt med en kudde under knäna och ett superskönt täcke. Ljusen är tända och en rofylld musik fyller rummet. Här ska jag nu sluta mina ögon och ligga de närmaste 1,5 timmarna. Andas. 

Att få snygga fransar och dessutom få lära känna en kvinna som egen företagare i Gävle inom skönhet samtidigt. Imponerad. Och sååå nöjd. Mina ögonfransar känns och ser naturliga ut. Och för att jag nu ska komma ihåg så har jag nummer 9.

När jag var klar fick jag en rundvandring i övriga salongen. Och jag bestämde mig direkt, nästa gång jag besöker SPA Maria Therese, ska jag boka in massage. 

Detta är verkligen ett SPA jag rekommenderar och 5 stjärnor till Maria Therese som gör denna behandling till en lyx i vardagen med guldkant.
http://www.spamariatherese.se/





Kommentera inlägget här: