Föräldraskap

Jag är din mamma. Jag är din bästa vän. Jag finns där för alltid. Jag kommar aldrig att svika dig. Det är med stolthet jag ser dig växa upp, ta studenten och ha fyllt 18. Men för mig är du alltid min bebis, jag vill krama dig, skydda dig för all ondska i världen. 
 
Men....jag vet..jag måste släppa taget, låta dig leva ditt liv och se att vingarna håller, vilket jag vet att de gör.  Om inte så finns jag alltid här. Alla  måste få göra sina misstag, testa och gå på. Ingen kommer ihåg en fegis... Jag älskar dig Linn, mer än livet själv. Stanna upp, andas och se över vad livet har att erbjuda. Förutom vardag, pengar, hyra osv så måsta man njuta. Gör det. Jag försker lära mig själv det hela tiden. Jag är sååå stolt över dig. Älskar dig över allt annat.
 
 
Kommentera inlägget här: