Stolt mamma till en kommande supermodell....;-)


Ibland är man bara stolt som en vanlig mamma till sina barn och ibland är man så stolt så man nästan spricker, det sistnämnda är jag just nu över min underbara dotter. Igår var vi på Intersport...förstås...och tittade på kläder och på världens finaste modell som lyser i skyltfönstrena tillsammans med några andra trevliga människor men min blick såg bara en, min prinsessa. Butiken vi var in i var stolta över att få besök av en av modellerna men som vanligt så lämnar det Linn helt oberörd medans mamma sträckte på sig av stolthet.

Plåtningen som är ute nu är som jag inte tror någon som har med mig att göra har missat, ja precis, Intersports vinterkampanj med vårt svenska skidlandslag.



Vi hade äran att få delta (vi, hur fan kom jag in på detta...., ja alla har väl hört om dessa mammor som blandar sig i döttrarnas karriärer...Britney Spears osv...) i kampanjen för Intersport, modellerna var Linn och en annan kille från en annan modellagentur, dessa två sötnosar skulle tillsammans med skidlandslagets Henrik, Maria och Jessica få göra något snyggt av vintermodet, och snyggt blev det. Efter en hel dag med detta gäng och ca 15 andra inblandade personer, stylister, sminköser, fotografer, assistenter osv fick vi ett minne och Linn autografer att ta med oss hem och landslaget tog flyget, och även dom ett minne förhoppningsvis av två roliga små barn som stod och lät som sälar mellan tagningarna och hade skratt som smittade av sig till hela teamet.

Se fotografier från plåtningen
http://jeanettesundin.blogg.se/2010/may/modell.html

Nu väntar vi att se bilder från HM och Lindex som är de senaste plåtningarna där Linn har medverkat i...men den första stora plåtningen är väl alltdig något speciellt.
Kommentera inlägget här: