Uppdatering av Majmånad

Maj är slut och vädret känns som höst. Mycket har hänt och samtidigt så går tiden så fort. Jag har haft en underbar majmånad och förhoppningsvis så kommer även juni att bjuda på både små och stora mirakel i vardagen. Under maj har jag blivit förlovad, varit till landet, klippt mig, tränat en del och gått underbara promenader i vår vackra stad med mannen i mitt liv. Vi har haft en del soldagar och njutit av god mat och dryck. Agnes har tagit körkort, jippie! Linn har varit inne och plåtats för skor och fått Marthas autograf och det har även varit morsdag. Herregud, ja maj är över men vad det har hänt saker i våra liv.

Jag visar det med fotografier också så jag inte missar något....

Soldagar

Vi har öppnat landet och Jonas har tagit årets första dopp

Förlovade 16/5 2012


God dryck och mat

Middag hos familjen Lindmarks


Besök i Uppsala


Två snygga killar i matbranchen


Agnes tar körkort


Morsdag och min mammas årsdag, 11 år sedan hon lämnade oss 27 maj

Ja, och så fastnade jag på bild också.


Jonas slappar på en parkbänk.


Martha besökte Sigtuna IF och självklart fick Linn en autograf


Linn och Martha, två duktiga tjejer.


En promenadbild från Sigtuna.


Kommentera inlägget här: