Något nytt blir gammalt

Än en gång har hon "lurat" iväg mig på galenskap den där Eva, den där Eva. Men allt hon tar med mig på är så kul och inspirerande. Okey Booth Campen var kanske mest jävligt jobbig men ett minne för livet och en test vad kroppen verkligen klarar. 

Denna gång skulle vi måla, sagt och gjort och tekniken var Chalk paint. Så kul och spännande och dyrt:) men oj vad jag kommer att använda denna färg på landet i sommar.

Undrar just vad Eva hittar på nästa gång? Eller är det kanske min tur nu...






Min ljushållare, från ny till krackelerad och gammal:)


Eva körde blått:)


Kan verkligen rekommendera denna kurs hos Lina på landet. Så kul!!!! Och dyrt blir det för oj vad man vill handla....

Och go-fika bjöds det på:) hemlagad äppelpaj, jo jag tackar:)
Anonym:

Kina på landet 😏. Lina på landet, kan jag rekommendera och kursen med. Skänken i övre hallen håller att förvandlas .....

Svar: Lina på landet och inget annat😄
Jeanette

Kommentera inlägget här: